dinsdag 12 februari 2008

Zotte dagen

Jieps allemaal,

Het zijn hier zotte dagen. Door het goed organisatorisch vermogen (ironisch) van de Malawianen hebben we al heel het noorden gezien. Wel adembenemend!
Binnen enkele dagen zitten we eindelijk op ons vast stekje in Chelinda. We hebben er internet, dus ik zal dan even de tijd nemen om wat verhalen op deze blog neer te poten.
('s nachts vastzitten met de jeep temidden de brousse... zo'n stoten en nog veel meer)
Maar verhalen kan ik je later nog vertellen. Ze meemaken moet nu gebeuren...

Sms kost hier niet veel. Darianne, ik had je beloofd iets te laten weten. sms komt niet aan, dus dan maar via deze weg. niets te melden :) gewoon genieten! alles wijst zichzelf uit.

Malawiaanse groetjes!
Sander

3 opmerkingen:

Anoniem zei

juw broeder
hier loopt alles nog vlot
en binnekort hebt ge nog 2 nieuwe EHBO'ers erbij namelijk stien en ik
we zijn begonnen aan een EHBOcursus in lennik en de eerste sessie is 6welenlang maar we zullen een praktische sessie van nog eens 6weken bijnemen. gisterenavond was de eerste les.
waarom weet ik niets van Darianne?
doe die malawianen daar de groeten van het verre pajottenland
Hannes

Anoniem zei

Moni,
Muli Bwanji?

Hier alles in orde, misschien heb je al een smsje gekregen , was een test.
Eens uitgeslapen en bijgerust en -bekomen moet ge maar eens iets langer bloggen. Jeep in het slijk , lijkt me wel een verhaaltje waard (recht uit de strips)

Hier in belgium loopt iedereen weer zot van morgen (14/02/08)ge wwet wel.

Tot bloggens ,

Mayi & Bambo

Anoniem zei

Hey Sander,
Hier spreken Jelle en Anneleen tot u (allez eigenlijk Anneleen, Jelle heeft geen inspiratie). Ik moet toegeven, ik mis je en jouw plaatsvervanger, ja dat ben jij niet. Gisteren zijn Jelle, Jonathan en dienen nieuwen naar den decadance geweest. (Ook zonder mij, dus vree wijs zal het wel niet geweest zijn :) ) Voor de moment moete u nog geen zorgen maken, je hebt nog niet echt iets gemist!! Alleen hebben Lieselot en Katrien een lief, heeft Jelle ene binnengedraaid gisteren en heeft Steven een avond zeer luide muziek gedraaid. Heel veel groetjes uit het "er is wel altijd iets te beleven" Kot Wieme :)
xxx
Anneleen